• virtual confrerencing 1280x540

Organiseer een virtuele conferentie!

Annuleer uw event niet, maar ga virtueel!

Heeft u een evenement gepland in het najaar maar twijfelt u er op dit moment aan om het te annuleren of uit te stellen naar een latere datum? Maar wat als er ook een andere oplossing is? 

BluePoint biedt u namelijk de mogelijkheid om uw evenement volledig virtueel te organiseren, zodat u uw doelgroep (of zelfs een bredere doelgroep) alsnog kunt bereiken via uw geplande evenement.  

Ook uw live evenementen in 2021, die niet zouden kunnen doorgaan, zetten wij graag voor u om in een volledig virtuele versie! 


  • Voor een virtueel event hoeft u alleen de sprekers zelf, of de personen die een panel vormen samen te brengen op de locatie.
  • Alle deelnemers volgen het evenement dankzij een gepersonaliseerd digitaal platform en dit via hun laptop of smartphone.
  • Naast de weergave van de plenaire sessie, kunnen deelnemers ook break-out sessies volgen en zelf virtuele standen van partners of sponsors van het evenement bezoeken.
  • Ze kunnen met zowel standhouders alsook andere deelnemers individueel chatten via aparte video streams.

 

Prijsindicatie:

Project beheer
Opzetten platform, algemene coördinatie en live ondersteuning voor plenaire zaal en 6 beursstanden (€3.700)

Live Conferentie
Minimum licentie voor evenementen met max 170 deelnemers (€450)
Studio/Plenaire zaal voor live sessie opname (€2.650)
Live camera captatie (2 PTZ gerobotiseerd) inclusief audio apparatuur (€1.500)
Video mengapparatuur (hardware streaming) (€1.650)

Totaal: €9.950

Opties:

Toegevoegde licentie (vergoeding per deelnemer voor evenementen met meer dan 170 deelnemers) (€2,55)
Repetitie (€1.200)
Follow-up per break-out room & extra beursstanden (€250)
Video recording pro (2 bemande cameras) (€2.850)
Speciale studioverlichting (€850)
Studio decor inclusief backwall (€1.000)

 

Heeft u interesse in een virtueel evenement?

Neem contact op met ons marketing team via +32 2 706 88 00 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.!  
Wij kijken ernaar uit de overstap van een live event naar een volledig virtueel event samen met u te realiseren!