Evenementmarketing

Steeds meer bedrijven komen tot de vaststelling dat business evenementen onderdeel moeten maken van een optimale marketingmix. Lees hier hoe u eventmarketing efficiënt kan inzetten als ondersteunend communicatiemiddel.

De eerste stap in het verbeteren van uw volgende evenement, is het houden van een debriefing: een essentiële stap tussen het nemen van een adempauze en meteen weer uw volgende evenement in te duiken.

Het opnemen van enkele manieren van interactiviteit tijdens uw evenement is een geweldige manier om uw evenement te onderscheiden, om uw publiek op een boeiende en leuke manier te informeren en er een persoonlijk tintje aan toe te voegen.

Wanneer je een evenement organiseert, wil je dat je gasten een onvergetelijke ervaring hebben. Dit kan soms echter vrij moeilijk zijn als je je aan een strikt budget moet houden. Gelukkig zijn er meerdere manieren om de kosten tot een minimum te beperken, zonder het plezier te verminderen; hier zijn drie tips om geld te besparen!

Hoe kunnen we gebruik maken van de mogelijkheden van de huidige online communicatie om de impact van ons event nog te vergroten, in een wereld waarin digitale communicatie steeds meer toeneemt? Dit is heel eenvoudig: u moedigt uw gasten aan om hun beleving tijdens het evenement online te delen op bijvoorbeeld Instagram!

Welkom

Kies uw taal

BluePoint taal Nederlands
Nederlands

Welcome

Choose your language

BluePoint language English
English

Bienvenue

Choisissez votre langue

BluePoint langue Français
Français